سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























دینی

خلاصه این که کثرت گناه درخت ایمان را‌ می‌سوزاند وانسان را از ارتباط با ولایت حق، قطع‌، وبه ولایت شیطان وصل‌ می‌کند. قرآن مجید می‌فرماید:

)وَ الَّذینَ کَفَرُوا أَوْلِیاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُماتِ(

پس عاقبت ادامه گناه، شرک وکفر وانکار نبوت پیامبر وامامت امیرمؤمنان (ع)ویازده فرزند اوست. شما از این گونه آدم‌ها خیلی دیده‌اید که وقتی به آنها می‌گویید بیایید به یک جلسه مذهبی برویم، می‌گویند که ما این حرف‌ها را کهنه کرده‌ایم واین‌ها فایده‌ای برای ما ندارد. راست هم‌ می‌گویند برای آنان فایده‌ای ندارد، چراکه قرآن می‌فرماید:

)بَلى‏ مَنْ کَسَبَ سَیِّئَةً وَ أَحاطَتْ بِهِ خَطیئَتُهُ فَأُولئِکَ أَصْحابُ النَّارِ هُمْ فیها خالِدُون‏(

آری، برخی گناهان به گونه‌ای سنگین است که همه راه‌ها را می‌بندد ودیگر شخص نمی‌تواند برگردد. پیامبر‌ اکرم (ص) می‌فرماید:

«مَا مِنْ‏ ذَنْبٍ‏ أَعْظَمَ‏ عِنْدَ اللهِمِنْ نُطْفَةٍ یَضَعُهَا الرَّجُلُ فِی رَحِمٍ لَاتَحِلُّ لَه»؛

گناهی در میان گناهان مردم سنگین‌تر وبزرگ‌تر از ریختن نطفه حرام در رحم حرام نیست؛

یعنی گناهی سنگین‌تر از تماس مرد نامحرم با زن نامحرم نیست. این مطلب را کسی‌ می‌گوید که ملکوت عالم در جان او منعکس شده است.‌

و نیز می‌فرماید:

«مَا عَجَّتِ‏ الْأَرْض‏إِلَى رَبِّهَا عَزَّ وَ جَل[من عمل یعمل علی ظهرها]کَعَجِیجِهَا مِنْ ثَلَاثٍ مِنْ دَمٍ حَرَام‏یُسْفَکُ عَلَیْهَاأَوِ اغْتِسَالٍ مِنْ زِنًاأَوْ النَّومِ عَلیه?ا قَبْلَ طُلُوعِ الشَّمْسِ»

پیامبر خدا می‌فرماید: زمین در پیشگاه خدا سه ناله زده که نمونه این سه ناله را هیچ موقع نزده است: یکی آن وقت که خون پاکی بر روی آن ریخته شود ودیگری آن هنگام که آب غسل جنابت از حرام روی آن ریخته شود و خواب قبل از طلوع آفتاب بر آن.

پیامبر‌ اکرم (ص) می‌فرماید: خائن‌ترین زن در این عالم زنی است که به رختخواب شوهرشخیانت کند وکثیف‌ترین مرد مردی است که زن دارد واز زنا خجالت‌ نمی‌کشد.آنحضرت همچنین می‌فرماید: خداوند با اینان سخن نمی‌گوید واصلاً آنها را نگاه‌ نمی‌کند و آنان را پاک نمی‌گرداند و عذاب الیم برای آنان است،مگر این که توبهکنند.

http://www.erfan.ir/farsi/75059.html


نوشته شده در دوشنبه 94/5/12ساعت 11:7 صبح توسط آذر زمانی نظرات ()

Design By : Pars Skin